Reklamation & Info

Sådan gør du:

  1. Tag et eller flere tydelige billeder af fejlen.
  2. Send billederne i en mail til reklamation@eurostores.dk sammen med dit ordrenummer og en kort beskrivelse af hvor fejlen er.
  3. Afvent svar fra reklamationsafdeling om det videre forløb.

FAQ

Q: Er der reklamationsret på en lynlåsen?
A: Ja der er 2 års reklamationsret på lynlåsen hvis den går i stykker ved almen brug. Reklamationsretten dækker IKKE over fejl brug f.eks. som hvis den er blevet revet i eller blevet åbnet på en måde hvor skyderen ikke er blevet brugt.

Q: Må jeg bruge varen når jeg har startet en reklamation?
A: Nej det må du ikke. Når du har startet en reklamation, må varen ikke længere bruges.

Q: Hvor hurtig skal jeg starte en reklamation.
A: Du skal starte en reklamation, med det samme du ser fejlen.

Info

Reklamation

Der ydes 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Heaven4kids.dk i rimelig tid efter fejlen eller manglende opdages. Her anses to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer op til 39.95 kr i fragtomkostninger i forbindelse med reklamationer